~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

قدمهای نهایی

محبوبه من ! مهتابم !


سلام

اولا که تشکر میکنم برای زحماتی که برای خونه قشنگمون که حال و هوای بهار رو هم بهش دادی کشیدی ...


این روزها به لطف و مرحمت خدای متعال به جایی رسیدیم که برای اینکه چه روزی رو برای ملاقات خانواده ها باید اختصاص بدیم رو مورد بحث قرار میدیم ...


به اندازه تو ، دلتنگه توام ! به اندازه تو بیقرار، به اندازه تو بی تاب و به اندازه تمام تشنگی های دنیا تشنه یک لحظه حضور تو ام ...


ولی به اندازه همه شادیهای دنیا شادمانم که داریم به مرحله های جدی داستانمون میرسیم ! مرحله هایی که تعارفات و بازی ها و تردید ها جاشون و باید به همدلی ها و درک کردنهای واقعی و همراهی و یکی شدن عوض کنن ! ! !


و این فقط با یک عزم ، و با یک یا علی و با یک صبر و تحمل میسر نیست !


مرحله ای که صرفا توش شریک بودن و به تمام معنی خواهم خواست .....

مهتاب من در این وانفسای نفس گیر جامعه بدون تعارف من یک همراه و همدل میخوام ! ان شالله اگر همه چیز از نظر خانواده ها حل بشه اونوقت مرحله اول از زندگی واقعی شروع خواهد شد !

خودت رو آماده کن که دیگه اون میدون میدون محک زدنها و امتحان و خطا و دلسرد شدنها نیست !

اونجاست که باید تمام ادعا های ما تمام شعارهای ما تمام آرمانهایی که باعث شده که من و تو تا امروز کنار هم قرار بگیریم رو رنگ واقعیت بدیم ....


اونجاست که گرفتن واقعی دست هم رو باید معنی کنیم ....


آماده ای ؟


آماده ای تا با هم برسیم به جایی که 5 ماهه که در حسرت خون دل میخوریم ؟


در حسرتش قلبمون از شوقش آتش گرفته و تنها مسکن خود ما بودیم برای هم .....


آماده ای تا وارد مرحله زندگی بشیم ؟ آماده ای تا برای شعارهای قشنگت لباس واقعیت بپوشونی ؟


مهتابم محبوب من ! تو همه زندگی من هستی و من همه زندگی تو ...


گفتی دستام و میذارم توی دستات  قول میدی جاهای خوب ببریم ؟ من دارم میبرمت ! آیا تو آماده ای تا ببینی ؟


مهتابم آروم آروم آماده شو ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد