~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

تبریک تبریک تبریک

عزیزه مهربونم… 

امیرقلبم…! 

هزاران تبریک واسه دونه دونه مناسبتهاى خوب وخاطره انگیزمون…

 ازمناسبتهایى که گذشته ومن نتونستم بیام،تامناسبتهایى که توش هستیم…

1سال پیش مثه امشب توراه بودى ومن بى قراره رسیدنت…

1سال قبل مثه فرداصبح همودیدیم … واسه اولین باربعدازعاشق شدنمون…

1سال قبل مثه فردابراى اولین باردست همولمس کردیم…

13ساعت عاشقى کردیم…

آه که چه روزى بود…

فدات بشم که چه شب سختى و اون شب گذروندى…

حالا1سال گذشته…

ما ، مال هم شدیم …

وقتى تنها1باربعدازفرداهمودیدیم!

اونم شب خاستگارى…

جالبه نه؟!بارسومى که همودیدیم عقدکردیم…البته اون20دقیقه که اوله اول همودیدیم وحس خاصى بهم نداشتیم وحساب نکردم هان…! 

چه عجیب داستان ما… 

انگاردودست نیرومندیکى پشت سرمن یکى پشت سرتو ماروسمت هم هول دادن وهمه چیزوسروسامون دادن تامادوتاسرتغ وبه راه ازدواج بکشونن… 

چقددوست دارم امیر… 

وقتى حس میکنم یه خواستى فراتراز خواست واختیاره من تو رو تو زندگیم قرارداده… 

چقدباارزش ترى براى من،وقتى لمس میکنم تمومه ناممکنهایى روکه سره راهه ماممکن شد

تبریکه روزى که گذشت که پانزدهمین ماهگرده عاشقیمون بود و تبریک ولنتاینى که خیلى قبولش ندارم اماچون یه بهونه واسه بیشتردوست داشتنه تبریک میگم ...

 و تبریک سپندارمزگانى که بااینکه یادم بودامافرصت اینجااومدن پیش نیومد… 

هرروز روز عشق ماست اگه قدر داشتن همو بدونیم… 

دوست دارم عزیزم وبخاطر داشتنت هم به خودم تبریک میگم… 

اگه جایى اشتباه شده ببخش باگوشیم این پست و نوشتم تاکى برم روسیستم و ادیتش کنم(کردم)…

بوووووس عشق من… بووووووس امیرم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد