~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

ماهگردی متفاوت

مهتاب !

زیبا ترین ترانه زندگیم شام مهتابه که تو توش کنارم نشستی ....


و من با تو به قله ای رفتم که فقط توش مهتاب رو ببینم


مهتابی که هر روز برام زیباتر میشه ....


این روزها روزهای نمیخوام بگم که سخت بلکه واقعی تریه ...


روزهایی از عینیت یک زندگی واقعی که توش خشکی های زندگی نمایانه !


روزهایی که ما قبلا دیده بودیم ... دقیقا روزهاییه که ما ازش خوشمون نمیومد و برامون اهمیت نداشت !

چون من و تو میخواستیم ما بشیم ... و شدیم ...


امروز 14 ماه تموم شد و 15 ماه ما شدنمون در حالی شروع شده که سخت در جنگ هستیم ! نه با خودمون ... با ناملایمتی های روزگاری که با هیچکس خوب نیست و هر کسی رو به نوع و طریقی داره مچش رو میخوابونه ...


مهتاب زندگیم ! میدونم پا رو خیلی از خواسته هات گذاشتی ! نه فقط اینکه پا گذاشتی بلکه با خیلی چیزا مبارزه کردی ...


فکر نکن که بی اطلاعم ! نه خوب میفهمم ! تمام فشار هایی که روی تن نحیفت هست رو میدونم ! و چون میدونم و میدونستم تا این حد کلافه بودم !

دچار آشفتگی بودم ! چون تو از منه من بالاتری ... ! آره بالاتری و این شعار نیست ! خود واقعیته ...

مهتاب من ! روشن باش و بتاب ، که همه دنیای من از تو نور میگیره ...

مهتاب من میدونم بزرگیت رو و درک میکنم عذابی که از آشفتگی من میکشی ...


نمیدونم ... اومده بودم ماهگرده مونو تبریک بگم ولی حجمه مشکلات این روزهامون سر بحث رو به بیراهه برد !


تبریک میگم ماهگرد عشقمون رو .... عشقی که براش از همه وجودمون سرمایه گذاشتیم و پاش واستادیم ...


این شبا خیلی دلم تنگته ! بهت میگم و تو براش دنبال دلیل میگردی ...


دوست داری اینجا بهت بگم بی معرفت ؟ آخه دلتنگی دلیل میخواد ؟

نه ! دلیل نمیخواد و اگر دلیل بخواد اون آغوش پر از آرامش و گرم توئه ...


دوستت دارم .... به همون سادگی 14 ماه پیش که بهت گفتم ...


دوستت دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد