~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

سال فتح جاده ها ...

امیرم مهربونم...

یعنی فردا این لحظه و دقیقه تو کنارمی ؟

یعنی این 60 روز دوری تموم میشه؟

یعنی باز هم صدات بی واسطه تو گوشم مییچه ؟

یعنی باز دستات و لمس میکنم ؟

باز نگاهت و حس میکنم ؟

باز زندگــــــــی می کنم ... ؟

چقدر منتظرم امیر چقدر ... !!!

کاش میشد همه ی این مدت و بخوابم و با صدای تو بیدار شم ... !

چه سالی گذشت امسال برامون ... !


پارسال این موقع پر از ترس و امیدواری بودیم 

ترس از بیان و ترس از مخالفت خونواده هامون

ترس از همه چیز 

اما امیدوار ...


پارسال این موقع برنامه سفر به زادگاه خونوادگیت و داشتین میریختین و هیچ فکرشو نمیکردیم یه سال بعدش برنامه ی سفر به دقیقا نقطه ی مقابل اونجارو توی نقشه ایران بریزی ..

چه باوفا بود امید دهنده ی دلهامون !

چه صبور بود پای بی تابیهامون !

و چه قوی بود که رمندگیهامون و قرار و آرامش و بازگشت داد تا جوونه های احساسمون و بار بده ...

ازش ممنونم


ازت ممنونم

بخاطر ایستادگیت مقابل سختیهای راهی که با هم اومدیم ...

موندنت پای حرفا و قولهات 

صداقتت تو تموم مهرورزیدنهات و نوید دادنهات

به خاطر صبرت پای بی طاقتیها و سرکشیهای من

ازت ممنونم همسرم ...


سالی که گذشت 

سال 1391

سال به بار نشستن عشق ما بود

سالی که میاد

برام پره آرزوهاییه که با حضور تو توو دلم جوونه زده

آرزوهایی که فقط تو ، بودن تو ، داشتن تو اونارو برام زنده کرده و محقق میکنه ...


امیرم

شاید سختی ای که در ادامه این به هم پیوستن سر راه ماست هزار بار فراتر از سختی به هم رسیدنمون باشه اما من این سختی رو با عشق تو به آغوش میکشم...


بدون امیرم !

قلب من تنها یه عضو از صد ها  عضو بدنمه ، اما ... 

اما همون یک عضو بقابخشه تمام وجود منه

قلب من ...

امیر من ...

سال نو مون مبارک ...

امیدوارم سال پیش رومون سال کنار هم قرار گرفتنمون باشه

سال فتح جاده ها

سال آغاز زیر سقف آرامشه هم

عجیب منتظرتم عشق من...

عجیب دلتنگتم بهترینه من ...

عجیب دوستت دارم باوفاترینم ...





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد