~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

مناسبتهای پیاپی مبارک

سلام مهتابم ! 

مهتاب زندگیم 

مهتابی که بعداز قریب به دو سال هنوز نهایت عشقمون رو 

نشناختیم و هر روز و هر بار تازه تر میشیم ...

و این خود یکی از فرخنده های من و توئه

حضور اینبار تو ...

حضوری به هنگام و به موقع ....

خضوری که توش شبیه سازی یک زندگی کاملا مستقل بود و 

آموزش عشق ورزی و آموزش حضور 

اومدنت تمام عشق بود و خاطره 

جشن فارغ التحصیلی که فقط من بودم و تو و یک کهکشان عشق

جشنی که توی ذهنم حک شد و از ثانیه به ثانیه ش فقط میشد لذت برد 

اومدنت شروع یک مسافرت بود ... 

مسافرتی که بینهایت بهش نیاز داشتم ... بعد از 6 ماه کار و تلاش 

مسافرتی که واقعا لحظه به لحظه هاش رو دوست داشتم ....

برام خاطره انگیز بود 

مخصوصا کنار داداش و زن داداش ...

که امروز بیشتر از همیشه بهش اعتماد دارم و احترام 

احترامی که سر منشاء ش قلبه نه اجبار 

مهتابم این چند روزی که توی سفر بودیم بیست و دومین ماهگرد عشق بی پایان 

من تو بود .... 22 ماه از شروع من و تو گذشت و همچنان من هستم و تو ....

انشالله که 22 سال و امتداد اون رو همچنان به هم تبریک بگیم 

ولی از همه این حرفها که بگذریم 31 سال پیش در چنین روزی تو 

توی نازنین توی سرشار از مهر و عاطفه توی مملو از گذشت و محبت

توی بزرگوار متولد شدی 

تولدت مبارک نازنینم ....

تولدت مبارک همسر نهربون و فهیمم ...

ناب ترین و عاشقانه ترین بوسه رو از این راه دور میتونم بهت بدم ....

انشالله که 100 ساله بشی در کمال صحت و سلامت ...

دوستت دارم مهربان ترین همسر روی زمین ...

همه خوبیها مبارک همه عشق ورزی ها مبارک

 تولدت مبارک