~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

برایم بهانه ی زیستنی ...

وقتی داشتم واسه چطور خوشحال کردنت توی روزی که بیشتر از هر کسی تو دنیا واسه من با ارزش و زیباست فکر می کردم و برنامه می ریختم مدام دلم میلرزید مبادا نشه ..........

 نکنه نتونم تمومش کنم .... 

نکنه اونطور که می خوام نشه .........

 یعنی میشه با همکاری مامان باباش بی خبر ازش برم ...

دلم آتیش می گرفت بهت می گفتم نمیام .... 

می دونستم چقد دوست داری باشم ...... 

می فهمیدم وقتی میگم سرده و نمیتونم بیام چقد تو دلت غمگین میشی اما چقد دلت بزرگه که هیچی نمیگی اما دوستداشتم وقتی میام بتونم لحظه ی بی مانندی و تو چشات ببینم .......

وقتی بدونم 12ساعت بدون نگرانی از وضعیت من توی راه ...

 از چطور حمل کردن وسایلم ...

 یه هو چشم باز کنی و من و جلوت ببینی ......... 

بی انتظار کشیدن زمان رسیدن که میدونم اونم قشنگه اما غافلگیریش قشنگ تر ........

وقتی تو راه بودم مدام چهرت و بعد دیدنم تصور می کردم .... 

"می رم تو اتاق .... از خواب بیدارش می کنم .... بغلش میکنم ...... بوسش می کنم و ......"

همش خدا خدا می کردم یعنی میشه ....

 تموم اون راه سخت و با این فکر آروم میشدم ....

آخر این راه تویی که اینبار فقط منم که بی صبرانه منتظر دیدنتم .... 

و تو دلتنگ از دوریمون ... 

دونه دونه ی بافت لباست و خیال بافتم از لحظه ی دیدنت تو اون لباس .... 

وقتی رضایت و تو چشات ببینم .... 

وقتی عشق و تو هدیه ام ببینی ....

 وقتی لمس کنی چقـــــــــــــــــد دوست دارم ......

چقدر دوست دارم امیر ........ 

 

مرسی که این اندازه خـــــــــــوبی ...........

مرسی که دنیای من و روشن کردی ..........

 مرسی که دنیا اومدی ...........

"تولدت مبارک"عشق من .............

تولدت مبارک امیــــــــــــــــــــرم ...........

تا بی نهایت "دوووووووووووووووووست دارم" ............

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد