~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

خدایا ...

حالم بده

خیلی بــــــــــــــــــــــــــــــــد

مگه من از دنیات چی میخواستم خـــــــــــــــدا ؟!!!!!

منکه چیز زیادی نخواستـــــــــــم

اما تو بهم بهترین و دادی

به طرز شگفت آوری هم دادی ...

وقتی دیگه هیچی از دنیات نمیخواستم

کسی و بهم دادی که وجودش همونی بود که میخواستم

کاش بهم صبر نگهداشتنش و هم میدادی

کاش اینقد فاصله بینمون نمینداختی

میتونستیم برای هم بهترین باشیم

چرا نشد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه من ازش چی میخواستمممممممم

به خدا برای همه کمبودا صبر میکردم درسته خامی کردم و جایی که حس میکردم دیگه حقم اینقدم کمبود نیس لب به شکوه باز کردم

اما به خودت قسم صبر میکردم ......

چرا اینطوری شد خدا؟؟؟؟؟؟

چرا دوجور فکر و احساس و درونم گذاشتی؟

چرا وقتی وجودم پر میزد برای عشق ورزی ، مهر به لبام خورد و خاموشم کردی؟

چرا

چرا

چراااااااااااااا

لعنت به دنیا و داشته هاش که داشته های دلمو ازم گرفت ...

وقتی شروع کردیم چقد بی ارزش بودن این ظواهرررررر

چراااااااااااا گرفتارشون شدیم خداااااااااااااااااااااااااا

خودت که تو قلب منی

خودت که خبر داری چقد برام همه چیز بی ارزشه

خودت که میدونی من چی و خواستم و بهم همون و دادی

پس چرا اینطور درگیر حاشیه هامون کردییییییییییییییی

خدایا خسته شدم از این بار سنگین تنم

چرا نمیگیریش ازم

منکه قابلیت نگهداریه داشته هایی که بهم دادی و نداشتم

پس این و هم تو ازم بگیر

بخدا خسته ام

بخدااااااااااااااااااااااااا خسته ام



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد