~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

ممنون برای همه چی

سلامی به گرمای آفتاب مشرق 

به بلندای مهتابه قله نشین


نمیدونم از کجا بگم ...

از چی بگم و چطور شروع کنم ... 


سخته ... واقعا دوری سخته ... و وقتی که مرد باشی و یک جو غیرت هم داشته باشی 

توی این زندگی که جدا و بدون تعارف سخته گاهی شاید تعادل روحیت بهم بخوره و نتیجه ش بشه 

اونی که چند روز پیش شد ...


بمیرم که چقد تو رو خسته کردم ، شکوندم و متقابلا خودمم هم شکستم و خرد شدم ....

ولی باز هم ما از بحرانی که به قول تو وقتی توش بودیم با خودیمون میگفتیم این دیگه 

بزرگترینشونه

ولی باز هم خداوند بلند مرتبه با دست غیب خودش دستمون و گرفت و آروممون کرد ...


یاد این دو بیتی افتادم که بی مناسبت با کاری که ما میکردیم نبود افتادم که میگه : 


یکی بر سر شاخ بن می برید 

خداوند بستان نظر کرد و دید 

بگفتا گر این مرد بد میکند

نه با من که با نفس خود میکند


آره ما با خودمون بد میکردیم نه با دیگری ....

مهتابم ممنونم بابت همه چیز ، بابت گذشتت بابت آروم کردن من و خودت ... 

بهت ثابت شد که یه زن چقدر میتونه برای آرامش خانواده مفید باشه و چه

 توانی در وجود و کلام زن نهفته ست ؟ 

مهتابم میدونم چقدر دلت میخواست که امشب اینجا باشی ... 

فدای دلت بشم ... تازه فدای کیکای خوشمزه تم بشم ... 

گذشت ... اینبار هم اینطور خاطره شد برامون ... 

شاید کمی تلخ ولی خاطره با ارزشی بود ... 

منم دلم میخواست تولدم بهونه ای باشه برای یک شب رویایی در کنار شبهای 

دیگه رویایی که داشتیم ولی خب به طریق و هر روی قسمت نشد 

شاید واقعا حکمتی در کار خدایی بود که ما بارها و بارها الطاف پنهانشو به 

چشممون دیدیم ....

شاید بی انصافی باشه که این بار به خاطر این اتفاق ندونسته ازش گله کنیم 

مهتابم امروز قلبم شاده و تو بهتر از هر کسی میدونی که علت این شادی چیه ...

خدا رو خیلی شاکرم ... خیلی ...

هر کس ندونه تو خودت خیلی خوب میدونی که من اصلا عطش پول و مال و منال ندارم 

فقط به اندازه ای ازش میخوام یه زندگی راحت و نرمال داشته باشم و دغدغه 

خاصی نداشته باشم برام کافیه و اگر بیشتر بهم بده قبلش ازش جنبه داشتن رو میخوام 

و حتی آرزوی قلبی من و هم میدونی 

این دو سه روزه اتفاقات خوبی داره می افته ... اتفاقات به مرحله رضایت قلبی خودم از 

کارم از تلاشم از 5 سال درسی که تو خودت شاهد بودی که با چه دشواری هایی 

به سرانجام رسوندم رسیدم ... 

حتی اگه به نتیجه سود دهی هم نرسه باز هم تا این مرحله برام خیلی از 

امیدواری ها رو به واقع زنده کرد ... خیلی چیزها رو با تجربه در کنار علم یاد گرفتم و 

تجربه کردم و سرمایه ای بزرگتر از این برای من نمیتونه باشه ...

در کنار همه اینها از صمیم قلبم امیدوارم خداوند نتعال دستمون رو هم بگیره و برای 

تلاشهای واقعا سخت من پاداشی هم در نظر بگیره که اگر نگیره هم باز ازش ممنونم ... 

در انتها باز هم برای همه تبریکاتت ، تبریکات مامان و بابا و داداش مجیدو آبجی های 

عزیزم ممنونم ...


آرزوی سلامتی و براشون دارم و از خدا شادی قلبشون و میخوام 


همه شون و از ته قلبم دوست دارم 


تو رو هم که جای خود .... تا مرز های بیکران دوستت دارم


این یکی از بیاد ماندنی ترین تولدهای عمرم بود 


در انتها باز هم ممنونم از بزرگواری و گذشتت  

 



نظرات 2 + ارسال نظر
کارت پستال و سرگرمی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://goo.gl/bNJCIf

کافیست جای زخمت را بلد باشند ، از اعلاترین نمک برایت مرحم میسازند

همان هایی که تا دیروز برایشان از جان مایه میگذاشتی

________ __ __________ _ __________________ _

CART POSTAL - NEW SMS - NEW MUSIC - DESIGN PHOTO

با طرحی نو . . . اگر دوست داشتید لینک کنید و به ما اطلاع بدید . . .

حتما نظرتون رو برام بگید . منتظرتون هستم شما هم سر بزنید . . .

اگر دوست دارید با ما در اداره سایت و نوشتن همیاری کنید خبر بدید . . .

بعد از ورود به سایت میتونید آدرس اصلی رو ببینید . لطفا اونو لینک کنید

کارت پستال و سرگرمی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ http://goo.gl/bNJCIf

کافیست جای زخمت را بلد باشند ، از اعلاترین نمک برایت مرحم میسازند

همان هایی که تا دیروز برایشان از جان مایه میگذاشتی

________ __ __________ _ __________________ _

CART POSTAL - NEW SMS - NEW MUSIC - DESIGN PHOTO

با طرحی نو . . . اگر دوست داشتید لینک کنید و به ما اطلاع بدید . . .

حتما نظرتون رو برام بگید . منتظرتون هستم شما هم سر بزنید . . .

اگر دوست دارید با ما در اداره سایت و نوشتن همیاری کنید خبر بدید . . .

بعد از ورود به سایت میتونید آدرس اصلی رو ببینید . لطفا اونو لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد