~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

اولین سالگردمون مبارک

سلام بر تنها مونس این قلب تنها


مونسی که برای داشتنش روزها و شبها رو در اسارت کردم

مونسی که برای داشتنش کیلومتر ها راه و جاده رو نوردیدم

مونسی که تا رسیدن بهش تا دیدن نگاهش تا بوسیدن دستانش دعا ها کردم و یاری ها طلبیدم

مونسی که شمع شد من براش پروانه ...

مونسی که به قله های قلب خسته تابید تا دوباره از این جان کویری ترانه ها رویش کنه ...

سال پر فراز و نشیبی رو پشت سر گذاشتیم

به نوعی فشارهای جانبی در مواقعی زیبا در مواقعی

سخت در مواقعی حتی وحشتناک رو پشت سر گذاشتیم ...

تجربه های بزرگی رو به دست آوردیم

بی شک اگر امروز به دیروز نگاه کنیم بسیار پخته تر و معقول تر شدیم ...

عقد من و تو مقارن شد با بدترین شرایط اقتصادی این آب خاک حسته ...

شرایطی که هر روزش برای من شلاقی بود به تنم ...

ولی بودن تو برام تمام نا امیدی ها رو امید کرد و دوام آوردم ...

یک سال گذشت


بهتره یک نگاهی به عقب بندازیم و با توجه به همه وقایع آینده رو با قدمهایی مطمئن تر براریم ...

وقایعی که توش مهر هست ، محبت هست ، ملاطفت هست ، سختی و آزار هم هست ...

365 روز ...

توش دوری بود ، دلتنگی بود ، عشق بود ، خشم بود

روزها یا شبهایی که توش من مسافر بودم تو راحت سر به بالش نذاشتی

روزهایی که تو مسافر بودی و من آروم و قرار نداشتم


سورپرایز قشنگ اومدنت برای تولدم ...

سورپرایز زیبات که همراه شد با شرمندگی من توی سالگردمون تو مهمونی خونواده ها ...

روزها و شبهایی که زیبا ترین لحظه های عاشقی رو داشتیم

روزها یا شبهایی که دعوامون میشد ...

هر دو از زیبایی های یک آغاز شترک بود ...

 

امروز یک سال از روزهایی میگذره که من و تو توی همه مشکلات تنها بودیم

امروز یک سال از روزهایی میگذره که برای هر تصمیمی میدونیم چ

که یک نفر هست که با نهایت دلسوزی مشاورمون هست ....


امروز یک ساله که نه من تنهام نه تو ...


عزیزم اولین سالگرد عهدمون مبارک


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد