~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

ای عاشقان آمد بهار


نرم نرمک میرسد اینک بهار


آخرین ساعتهای این پروسه 60 روزه رو داریم سپری میکنیم

و این در حالیه که کم کم زمستون و سرما و یخ زدگی

جاش رو به بهار و گل و آبشار و سبزه میده ...

بهاری که آدم ها رو عاشق میکنه و عاشق ها رو عاشق تر ...

بهاری که فصل مطلوب من و توست ...

بهاری که از نفس کشیدن سیر نمیشم ...

نازنینم بهارت مبارک

الان که دارم آخرین پست سال 1391 رو مینویسم و تقریبا

یک ماهی میشه که از تنبل ها خبری نیست اینجا

اتاقم پر از ترقه جاته و دارم جا سازی میکنم توی کیفم !

و آروم آروم هم دارم وسایلم رو جمع جور میکنم تا قطار عشق من

و تو دوباره سوت بکشه ...

خیلی دلم تنگه بغلهای گرم و سوزانته ... 

عزیزم سال نو مبارک

بهارمون پر گل

زندگیمون بهاری

سال خوبی رو همراه با سلامتی برای خودمون و خانواده هامون آرزو میکنم





نظرات 2 + ارسال نظر
خودممممممم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

بابایی پس دوست دارمه آخرش کو

عشق خوده خوده خودش دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

خب دوستت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت دار ر ر ر ر ر رم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد