~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

تا همیشه مهر و ماه...

سلام امیرم الان که من دارم توخونمون مینویسم یه گوشه ازخونه واقعیمون نشستم... خونه هنوز خونه نشده اما...دلم داره بهش گرم میشه... به روزاوشبایی که میخایم باهم توش زندگی کنیم... روزیکه این خونه مجازی و ساختیم وتنهادلخوشیمون گاهی نوشتن توش بودشایدباور رسیدنمون به این روزاخیلی برامون سخت بود... اما رسیدیم... تامراسم جشنمون کمتراز یه ماه مونده و خریدامون وتاحدزیادیش انجام دادیم... چه دوماه سختی بود این دوماه اخیر... چه پوستی انداختیم و خداباز ماروکنار هم آرامش داد... این یه ماه هم مثه تموم روزای عمرمون تاحالا میادو میرسن روزایی که دیگه این دغدغه هایی که امروز برامون کوه بودن ,کاه میشن و زندگی باااااز ادامه داره... دیروز ماهگردمون بود و نشدبیایم خونمون...البته خونه مجازیمون... چون حالا دیگه ما یه خونه ی واقعی داریم امییییییییییرم ... بهترین مرد دنیام ماهگردمون مبارککککک حالا بعداز پشت سرگذاشتن تموم این سختیها واقعا بیشتر از همیشه دوست دارم عشق من... دوست دارم تکیه گاه و امید من... امیرم ...