~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

چیزی به من از آغاز می بخشی و .....

امیر مهربونـــــــــــــــــــــم

مرسی که اومدی خونمون و اینقد خوشگل کردییییییی

چراغ خونه رو روشن کردی و ترانه دلنشین محبوب من و گذاشتــــــــــــی

"مـــــــی مانم و مــــــی رویم در سنگر یک آغــــــــوش بر متن شب خامـــوش..."

امروز که من بی اندازه بی حوصله بودم تو اینقد وقت و سلیقه گذاشتی و اینجا رو حسابی خوشگل کردی

دوشب پیش شب یلدا بود و جات بی نهایت پیشم خالی بـــــــــــــــــــود .....

امروز اربعین بود و شما نذری میدادین و جای من اونجا ..........

هنوز هم لحظه ها داره با حسرت ما میگذره ....

حسرت از کمترین حق ما برای داشتن

حق کنار هم بودن .....

با اینکه روزای کمی تا روز موعود مونده اما همین روزای آخر و آخرین توانهای ما سخت و سخت تر شده ...

یه نگاه به آرشیو این خونه یادمون میندازه از آغازمون بیشتر از دوسال گذشته و یه روزایی باهمه ی سختی مثه باد گذشتن پس این روزام میگذرن و میرسه شبایی که صبحش فقط مال ما دوتاس ........


ازت ممنونم که مثه کوووووووووه پشتم هستی و هرجا تا میخوام کم بیارم دستمو میگیری و محکمتر از قبل بغلم میکنی...

ازت ممنونم ...

ازت ممنونم که با همه ی سختی روزگار باز پر امید و پر تلاش برای ساختن همه چیز به بهترین شکل تلاش میکنی ...

امیدوارم خدا به تلاشهای بی دریغت برکت بده عزیز دلمممممممم ...

امیر قلبم خیلی مراقب خودت باش

بدون جون من برام هیچ ارزشی نداره وقتی بخواد جون تو نگهدارش باشه

من خودمو برای تو می خوام نه تو رو برای خودم

پس بیـــــــــــــــــــــــــشتر از هر زمان دیگه مراقب خودت باااااش

مراقب قلب من بااااااااش

دوست دارم عشق من ...

دوست دارم امیرم .......


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد