~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

ولنتاین

سلام نازنینم


مهتابم


سنگ صبور و آروم قلبم


این روزا روزای پر از التهاب و سنگینی رو دارم ! خب بزرگترین معامله عمرم بوده هرچند ناچیزه ولی به هر حال من تجربه همچین خریدی رو نداشتم !


صحبت از خرید خونه مونه که بزرگترین دغدغه همه جوون هاست ! همه کسانیه که آرزوی جایی هرچند محقر که بدونن و آرامش داشته باشن که ماله خودشونه و کسی حق هیچ مزاحمتی براشون نداره ....


بعد از کش و قوس های یکماهه بالاخره به نقطه های آخرش داره میرسه ...


درسته و قبول دارم که با خرید خونه خیلی فشار رومون زیادتر میشه ولی برای دونستن و اهمیت سختی که به خودم و مخصوصا بابا دارم میدم رو اگه میخوای بدونی از کسانی که سالها مستاجری کشیدن بپرس و ببین حاضرن برای داشتنش چه سختی هایی رو تحمل کنن خصوصا در این آشفته بازاره هیاهو و پر از نیرنگ و اقتصاد لجام گسیخته و زوار در رفته ....


از بحث دور نشیم ....


به هر صورت یکی از بزرگترین سنگهای پیش روی هر جوونی داره برداشته میشه از جلوی پامون و همت هر دوتامون و پشتوانه بابا ...


خدا رو صد هزار مرتبه شکر میکنم


عزیزم ....


امروز توی سایتها و شبکه های اجتماعی خیلی حرف از ولنتاین شده بود ! دقیقا روزش رو نمیدونم ولی به گمونم همین روزها باید باشه ...


صمیمانه تبریک میگم این روز رو .... ای کاش و صد ای کاش که کنارم بودی ... ولول به اندازه یک بستنی خوردن یا یه ذرت مکزیکی یا یک گردش ساده ...


از صمیم قلبم دوستت داره بی همتای نازنینم ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد