~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

لحظه لحظه تازه میشوم به یاد تو ...

امیر بى مثال من…  

الان ساعت2شب هشتمین روز از روزهاى سال جدیده که باهم آغازش کردیم…
بالاخره فرصتى دست داد بیام خونمون و آب و جارویى کنم… هرچند زحمت خونه تکونى و عشق خودم کشیده بود و من تازه امروز دیدم بهترینم واسم چه حرفهایى نوشته که درست سرموقع نیازم به شنیدنشون اوناروخوندم…
امیر قلبم ... 

درسته لحظه سال تحویل SMS تبریکمو بهت رسوندم اما دلم میخواد تو خونمون هم داد بزنم ”عشق من! سال نوت مبارک … دعا میکنم امسال سال رسیدن به بزرگترین آرزوى مشترک هر دومون باشه*آمین*“
امیرم…  

تعطیلات و دورى بیشتر به هردومون فشار آورده و بیشتر از قبل دلمون براى هم تنگ میشه…
گاهى دلخوریمو نشون میدم تا بدونى چقد از درون دارم زیرسنگینى این خواستن و نبودنت رنج میکشم… رنجى که میدونم درد مشترک ماست …
امیرم … خیلى احساساتم برام تازگى داره که فقط بودن تو و عشقم به تو این عواطف و احساسات و درونم بیدار کرده…!
عجیب تو گوشه گوشه یاد و آرزوهام خونه کردى!
کاش با تو تموم این آرزوها رو تجربه کنم عشق من…
به حجم بى نهایت و سرشار از یادت توی سینم دوست دارم بهترینم…
دوست دارم امیرم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد