~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

پستی و بلندی ها

ماه من سلام


الآن که دارم این پست رو مینویسم تو اوج نا آرامی ها هستیم و تو در حال تکرار اینکه .........


یادمه یکبار یکی از دوستام حرفی و زد که من هیچوقت فراموش نمیکنم !


گفت زندگی مثل نوار ضربان قلب میمونه ! تا زمانی که اوج و فرود هست زنده ای ولی وقتی به یکنواختی رسید شخص مرده !


زندگی هم مثل همون ضربان قلبه ! باید فرود و اوج داشته باشه تا رابطه ای زنده باشه ! پویا باشه !


میدونم که امروز نیاز داشتی به من ! ولی وقتی منی از من باقی نمونده بود چطور میتونستم باشم ؟


عصر ازت با عذرخواهی خواستم که چند ساعتی رو تنها باشم چون نیاز داشتم به تنهایی !


نمیدونم چه تصوری ازم داشتی که نذاشتی ! با علم به اینکه مرد ها هم گاهی نیاز به فرو رفتن در خود دارن ! برای اینکه مشکلشون و بتونن حل کنن ... یا راه کاری براش پیدا کنن ...


موضوع اونقدر ها بزرگ نیست ! یه تداخل بد زمان ! باعث شد تو فکر کنی من جا خالی کردم ! ولی در واقع اینطور نیست ! من از موضوعی رنج میبرم که برای خودمم ناشناخته بود ! کاش این و درک کنی !


تو برام از همه اطرافیان حال و گذشته م مهمتری ! من تاحالا کسی و اینطور نزدیک و ماله خودم حس نکرده بودم ! پس طبیعیه که خومم ندونم چه برخوردی باید بکنم !


من به احساست احترام میذارم ! من به خواسته های تو واقفم ! نهایت سعیمم براش میکنم !

ولی یه وقتایی اتفاق هایی می افته که من هم نیاز به همون نیاز تو دارم ! اونوقت تکلیف چیه ؟


باید این طور قشرق به پا کرد یا صبر و بردباری کرد ؟

باید جار و جنجال به پا کرد یا دنبال راه حل بود ! ؟ یا باید به هم کمک کرد ؟

من که عصر گفتم کمک کن تا تمومش کنیم ! ولی تو اسیر واژه ها و واژه پردازی ها شدی !

تفسیر ها کردی ! به جای اینکه یک کلمه ! فقط یک کلمه به کار ببری که فقط بدونم که داری کمک میکنی تا تمومش کنیم ...


ماه من ، عزیزم من همون امیرم ! همون امیری که هفته پیش ، آره ! فقط یک هفته پیش اونهمه عاشقت بود ! و الان هم با تمام وجودش هست !

این یک شوخی نیست ! که من توی این زمینه اهل هیچ شوخی و سازشی نیستم ....


فقط کمی آروم باش ! همین


من خودم حتی اگر تو توانشو نداری به تنهایی درست میکنم ! فقط اروم باش و فرصت بده ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد