~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

دستامو تنها نذار ...

امیرم ...

فقط خدا میدونه چقد الان سینم سنگینه ...

چقد دلم گرفته .....

چقد لحظه لحظه ها دارن بهم فشار میارن ...

امیر ..... هفته پیش مثه این دقیقه و این ساعت دستام تو دستات بودن ..........

خدایـــــــــــــــــــــــــــــا ......... داشتیم مغازه های الماس شرق و نگاه می کردیم .......  

امیر من اون لحظه ها رو می خواااااااااااااااااااااااام می فهمی ؟؟؟؟؟؟؟

دلم چقد تنگ شده امیر ......... چرا نیستی اشکامو ببینی !!!! خودمم باورم نمیشه دارم اینطور بی قرار اشک میریزم .... هم خوشحالم که تا این حد فاتح قلب منی هم دارم میسوزم از این حس ............!!!

امیر امیر امیر ........... دلم بودن کنارتو میخواد ... هرجا که شد ... هرطور که باشه ...  

دلم تنگه امیـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـر ...

امیر خودم گفتم یه وقتایی تنهایی میخوام ........ اون اولا .... یادمه ..... گفتم میخوام تو خودم باشم و فکر کنم تا آروم بشم ...

اما الان امیر .... دیگه دلم تنهایی نمیخواد ....... 

 میدونی چقد دوست دارم یه وقتایی که من اینطور بی انرژی میشم تو پر شور و پرحرارت تر بشی .... بیشتر بهم ابراز احساسات کنی و محکمتر بغلم کنی ... بیشتر بهم نشون بدی که کنارمی و محکمی و راسخ ....

اما برعکس اینطور موقع ها نمیدونم چرا تو بیشتر میری تو لاک خودت .... خوب شدن و به خودم می سپری و ازم زمان برای تموم شدن این حالتم می پرسی ............. که بدتــــــــــــــــــــــر حس تنهایی و تو وجودم ریشه میزنی ........................

امیر من به اقتضای جنسم این حالات و دارم و نیاز روحی من ایجاب میکنه که کسی مثه تو که این جایگاه و برام داره اینطور موقع ها شدیدتر بیاد سمتم !!!!!! اما من همش باید حواسم باشه انرژیم به سمتت کم نشه مبادا توم خودتو عقب بکشی !!!!!!! امیر به مرور نتیجه ی این حالت فقط خستگی و دلزدگیه !!!! آره حق داری تو هم انرژیتو از من میگیری همونطور که من از تو انرژی میگیرم اما ما باید یه ذخیره داشته باشیم که اینطور موقع ها به هم کمک کنیم !!!!!!! این منم که وقت کم آوردن تو باید بهت انرژی بدم این تویی که باید اینطور موقع ها به من انرژی بدی !!!! من الان با این دردم چطور تنهایی آروم بشم وقتی تو من و به حال خودم گذاشتی و از نظر تو این طبیعیه که گاهی هم اینطور باشی ..... این کار نتیجش فقط رو به تاریکی رفتن روشناییه احساس منه ..... و من این و نمیخــــــــــــــــــــوام .............

دیگه نمیدونم چطور واضح تر از این خواسته درونیم و بهت بگم وقتی بارها بهت گفتم قشنگیه رابطه ی ما اینه که با هم سمت هم میایم و بدیه بـــــــــــــــــــــــــــدش اینه که با هم از هم فاصله میگیریم و کم انرژی میشیم ......!

ازت می خوام درکم کنی امیر ... اون وقتها که واقعاً نیاز به تنهایی داشته باشم مطمئن باش خودم بهت میگم .... اما وقتی صراحتاً بهت میگم بی انرژی ام دستامو تنها نذار ..........!

 تنها نذار امیـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـر  ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد