~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

متاسفم

متاسفم !


کلمه ای که خیلی به کار بردم ولی هرگز تصور نمیکردم بینمون بخواد جاری بشه !


گفته بودم که برای من توهین به شعور خط قرمزه ! جایی که حس کنم منو بچه فرض کردن خطه قرمزه ! جایی که احساس کنم من بازیچه ام خطه قرمزه ! ! ! ! ! و تو وارد شدی ! به بدترین شکل واردشدی


کاری کردی که نباید ...


سه بار این اتفاق افتاد ! دوبار تحمل کردم و هیچ نگفتم ولی بار سوم خرد شدم ! به حدی عصبی بودم که فقط به خودم لعنت میفرستادم ! به خودم فحش میدادم !


سه بار وسط حرفم تلفن و قطع کردی ! اولین بار بعد از اون شب کذایی که پشت تلفن بعد از حرفهامون یهو قطع کردی و فرداش گفتی برو امیر ! و بعد فهمیدم برای خودت فلسفه بافی کردی ! و ... اونشب نفهمیدم چی شد ! ولی تحمل کردم روی این توهینت !

بار دوم دو شب قبل بود که اول مکالمه بی نهایت با انرژی بودی و آخر مکالمه بی محابا گفتی خداحافظ و بوق ممتد ! حس بدی داشتم سرم داغ شد ولی چون تازه ار بحران برگشته بودیم بازم دم نزدم فشار اومد بهم ولی تحمل کردم ! اگر دقت میکردی دیروز من خیلی انرژی نداشتم !

که آخرش گفتی امروز چقدر از هم دوریم !


آره دور بودیم و تو نفهمیدی چرا ! و تو نپرسیدی چرا ! منم نگفتم چون نباید میگفتم !


بار سوم دیشب ! وقتی توی اوج بحران و طوفان فکری تنها تکیه گاهت میشه تبر و تیشه به ریشه میزنه !

وقتی تمام زندگیتو پای گذاشتی که اون خودخواهانه ترین حرف ممکن و میزنه ! (( تو از استراحت خودت حاظر نیستی بزنی )) !!!!!!


دقیقا عین آوار روی سرم ! یعنی تا چه حد خودخواهی ؟


دو روز فقط توی راه ! ! ! یک روز تمام انرژی من اونجا ! بعدش مستقیم کار ! مگه یه نفر چقدر میتونه توان بذاره ؟ مگه من شترم ؟ که بتونم یک هفته بدون آب و غذا دووم بیارم ؟


و توهین آخرت ! دوباره گوشیو قطع کردی ! من هنوز داشتم حرف میزدم !!!!!!! یهو به خودم اومدم دیدم ........................


گوشیم و پرت کردم خورد به اسپیکر ! نشستم روی تختم !


من برای کی داشتم اینهمه تلاش میکردم ؟

من برای خاطر کی میخواستم دروغ بگم که کجا میخوام برم ؟

من برای کی اینهمه عاشق بودم ؟

من برای کی دلواپسم ؟


کسی که حتی حاظر نیست حرف من و گوش بده ببینه من چه مرگمه ؟؟؟؟


کسی که من تو هیچ اس ام اسی بدون چهار تا صفت صداش نکردم ! عزیزم نازنینم گلم و پسوند ((م)) مه...م


برای کی ؟

منی که هیچ چیز نذاشتم برای خودم بمونه و همه رو خالصانه تقدیم کسی کرده بودم که حتی حاظر بود هر اتفاقی بیفته برای من ولی من بیشتر مشهد بمونم ؟ ! کسی که میدونه کاره من شوخی نیست !


یک لحظه غفلت و عدم هوشیاری من مساوی با مرگه !!!!


گذشت ....


هیچ حسی از تو درونم نیست ! متاسفانه باید بگم ! فقط حس خشم و نفرت ! حس یه دستمال کاغذی که استفاده شده ! مهم نیست توش شیرینی نگه داشتن یا بینی پاک کردن ! به هر حال جاش توی سطل آشغاله !


..........


منو خورد کردی ! مهم نیست !


ولی به عنوان یه دوست میگم ! دوستی که درونت و دیده ! شناخته ! دوست داشته ! و حالا...


تو میترسی !!!


من نمیدونم کی و چه عاملی باعث ترس تو بوده ! ولی تو میترسی ! و تا وقتی که میترسی هیچوقت نمیتونی روی خوشبختی رو ببینی !


از همون اس ام اس های اول سری دوم کاملا احساس میکردم که داری میترسی ! هر کاری کردم ! هر طور که خواستی رفتار کردم ! محتاطانه ترین کلمات رو به کار بردم ! ناب ترین احساسات رو بهت هدیه دادم ! تمام تلاشم و کردم ! و همچنان داشتم میکردم ! ولی تو ترسیدی ! بارها ترسیدی ! بدون اینکه حتی بدونی برای چی ! حتی بدونه اینکه بفهمی دلیل ترست چیه !

مطمئنم که خودتم نمیدونی دلیل ترست چی بود ! ؟


آیا من زیر حرفم زده بودم ؟ !

آیا از من خلاف اون چی که باور داشتی دیده بودی ؟

آیا من جایی بدقولی کرده بودم ؟

آیا من بیتفاوت بودم ؟

آیا من کمتر از تو ، تورو دوست داشتم ؟

آیا .........


خودخواهی


صفتی که خودتم بارها بهش اشاره کردی !

دلیل خودخواهیت چیه ؟ تاحالا از خودت پرسیدی ؟

چرا فکر میکنی با همه مردم فرق داری ؟

چرا فکر میکنی از بقیه سرتر هستی ؟

چرا فکر میکنی تو باید حرف اول و آخر رو بزنی ؟

چرا فکر میکنی همه کائنات باید گرد تو بچرخند ؟

نه عزیزم همه ما انسانیم و برابر !


چه مرد چه زن ! چه روستایی چه شهری ! چه شهرستان چه استان

چه جهان سوم چه هر جای دیگه دنیا !

من باید بدونم که هیچکس از من امیر رحیمی پایین تر نیست ! هیچ کس ، هیچ کس ...


اخلاق


متاسفم برای اخلاقت !


تا مادامی که نتونی اخلاقیاتتو تعدیل کنی همینی که هستی !

تا زمانی که نتونی خودتو کنترل کنی ! تا زمانی که نتونی دیگران رو تحمل کنی تا زمانی که حقی برای دیگران قائل نباشی همینی که هستی ! به هر درجه علمی و ... هم که برسی فرق نمیکنه !

اولین رکن یک انسان اخلاقه ! که متاسفانه ............


به نظرم من یه بازنگری در اخلاقت بکن ، بدون طرف بدون پیش زمینه ذهنی ...... برای خودت میگم ، بد نیست .....


.............................


هنوزم دستم برای خداحافظی نمیاد ولی معترفم که هیچ احساسی ازت تو دلم نیست .....


نمیدونم چه بلایی سرم میاد ولی میدونم که در حال حاظر نمیتونم ادامه بدم .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد