~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

دنیا ماله ماست

خیلی وقته که فرصت اومدن نداشتم !


خب امتحانات و قطعی و اینترنت و تنبلی من و اتفاقات گذشته !


همه و همه ! باعث شد که چند مدتی غافل بشم از خونه ای که ذره ذره شو با عشق ساختیم ...


الانم که اومدم تو دلت سرده و من بیتاب تو ....


ماه بانوی من ! ماهی که همه قلبم در گرو لحظه ای از نگاه توئه !


توئی که حسرتت تا بینهایت به قلبم داره فشار میاره !


ماه من مهتابم !


همه این روزها و سختی ها و بلاتکلیفی ها و حسرت ها و آه ها و مشکلات تموم میشن !


شک نکن


طاقت بیار ! طاقت بیار ماه بانوی من !


طاقت بیار رفیق ! طاقت بیار تو که این همه سال طاقت آوردی !


به یاد شبهای بی کسی مون ! به یاد شبهای با هم بودنمون !


بحرانهای بزرگمون و به یاد بیار ! بحرانهایی که هر کدومش میتونست محکمترین رابطه ها رو تموم کنه ! ولی رابطه ما رو محکمتر کرد ناخواسته ! !


یادت باشه روزگار فلسفه ش جنگه ! یاد جزیرت بیفت ! جزیره ای که فقط با جنگیدن ساخته میشد !

زندگی ما هم با جنگیدن ساخته میشه !


پس بجنگ ماه من ! برای خوشبختی ! برای من برای تو ! بجنگ و خسته نشو !


چون زمانی که خسته بشی بلافاصله این روزگاره که اعلام پیروزی میکنه !


سردی دلت طبیعیه ! راستش منم گاهی به این حس میرسم ! کاملا هم طبیعیه ! ولی یاد آرمانهام می افتم یاد روزهای سختی که گذروندم ! یاد روزهای شیرینی که گذروندیم !

دوباره گرم میشم ! گرم گرم مثل اون لحظه های اول .....


یاد لحظه ای که دستام توی دستات باشه .... نگاهم توی نگاهت باشه !


مهتابم ! طاقت بیار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد