~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

یک روز از زندگی ...

سلام ...


چند روزی نبودیم تو خونمون ! چقد شلوغ پلوغ شده !


هوای خونه خیلی خفه ست ! پنجره ها رو باز میکنم ! تا هوای تازه بیاد توی ریه های خونه !

 وای وای وای ! گلا مون تشنه ان !


2 تا از گلدونا رو گربه شکسته ! (( ای پدر سوخته )) قبلا م این گربه هه شیطونی میکرد !


از چند روز پیش چایی دم کرده بودیم نصفش مونده بود ! خشک شده توی قوری ! اونم شستم !

چایی تازه گذاشتم !

یکم گرد و خاک روی مبل و صندلی ها بود تمیزشون کردم ! ظرفایی که توی ظرف شویی مونده بود و شستم به گلها آب دادم !

راستی دو تا هم گل خوشگل خریدم ! ببین از بوش خوشت میاد ! ؟


آکواریوم شیشه ش کثیف شده بود ! تمیزش کردم ! روی میز کامپیوتر و کتابخونه هم کلی گرد و خاک بود !

تخت خواب و مرتب کردم ! آخه آخرین روز که اینجا بودی حالت خوب نبود مرتب نکرده بودی !

یه شاخه گل رز قرمز هم توی لیوان گذاشتم کنار چراغ خواب ...

سفارش دادم شام بیارن گفتم ساعت 9 بیارنش ...

ماشین و تمیز کردم ! شستمش ! توشم جارو گرفتم تا وقتی سوارش میشی احساس تمیزی و نویی بکنی ....

راستی اومدی خونه ، توی کشوی تخت خواب یه هدیه کوچیکه ، ببخش ناقابل و کوچیکه ، ولی ...


یه دسته گل مریم گذاشتم روی میز ناهار خوری با آب تازه !


خونه رو جارو کشیدم ! کتابا رو مرتب کردم !


قاب عکسمونو صاف کردم ! هنوزم داشت میخندید ....


رفتم حموم ! صورتمو اصلاح کردم ! کت و شلوار نویی که اون ماه با هم خریدیدم و تو دوستش داشتیو دارم میپوشم ! 


راستی چقد بهم میاد .....


موهام و سشوار میکشم ! ادکلنی که تو همیشه دوستش داری و میزنم ....


یه نگاه کلی به خونه میندازم ! تا همه چی مرتب باشه


اوووووووه ! کاناپه کجه ! ! صافش میکنم .... ای وای بر من ! کفشهام که مرتب نیستن تو جا کفشی ! اونا رو هم مرتب میکنم ! ای وای داشت یادم میرفت باطری که برای ساعت دیواری گرفتم و ننداختم ، ساعت عقب مونده ! صبر کن تنظیمش کنم ! !


بازم خونه عطر تورو گرفت ....


آماده باش دارم میام دنبالت .....


عشق من ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد