~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

امان از فاصله ها

امان از فاصله ها


امان از ناگفته ها


امان از درده دوری


امان از آفت تردید ! 


امان از بغض فرو خورده !


امان از ......


مهتاب جان ، درک میکنم دردی رو که میکشی !


با پوست و گوشت و استخوانم میفهمم وقتی تردیدی به دلت راه پیدا میکنه ! حق داری

حق داری تا نگران آینده باشی ! من و تو قدم در راهی گذاشتیم که سراسرش پر از خطره ! پر از تردیده ، پر از شکه


تو حق داری نگران باشی و من این حق و به تو میدم ! تو زندگی میخوای و یک بار حق داری انتخاب کنی ! منم میدونم ! مم میدونم که این ریسک برای تو که تو این جامعه که حتی تکلیف خودشو هم نمیدونه که مدرن شده یا سنتی مونده چقدر میتونه به زیان تو باشه اگر به هر دلیلی رابطه من و تو به شکست برسه ! هر وقت و هر زمان !

من میدونم و به تو حق میدم که حتی با همه این گفتارها و نوشتار ها و شناختها حتی بعد از سالها شناخت باز هم تردید داشته باشی و نگران باشی که آیا امیر همونی هست که باید باشه ! ؟

مهتاب همه نگرانیهای تو دغدغه منم هست ! رک و بی حجاب حرف میزنم ! همه اینها دلمشغولیهای منم هست !

ولی مهتابم !

من فقط میخوام زندکی کنم ! نه از روی اجبار ! نه از روی وظیفه ! که اگر اینطور بود تاحالا بارها و بارها تن به زندگیه از سر وظیفه داده بودم  !

نه که کم بودن اطرافیان ! نه که کم بودن کسانی که شایسته باشن ! نه که هر کس که بود مشکلی داشت ! نه ...


شاید به نوعی این من بودم که به نوعی مشکل داشتم !

مشکلم این بود که همیشه نوع نگاه من به زندگی فرق داشت !

مشکلم این بود که چشمان من دنیا رو با رنگ دیگه ای میدید !

مشکل اینجا بود که این دنیای پر زرق و برق به چشم من نمیومد !


شاید تاحالا فهمیدی که واژه ها چقدر برای من متفاوتند ...


رنگ عشق برای من سیاهه !

لحن عاشقانه من شبیه حزن و اندوهه !

ترانه های سنگین برای من غمگین نیست ...


آره مهتاب ! من کمی فرق میکنم !

رنگ سیاه برای من رنگ عاشقیه چون تنها این رنگه که من و تا عمق خودش میکشه ! چون این رنگه که من و از این دنیا رها میکنه چون هیچ زرق و برقی نداره ! چون هیچ ریایی نداره ! چون خودشه ! چون تنهاست ...


عاشقانه ترین لحن عاشقی برای من شبیه به حزن و اندوهه ! چون هر جا که اندوه باشه کسی زیاد اونوری نمیاد ! چون اندوه همیشه تنهاست و مزاحم نداره ! چون عاشق همیشه توی قلبش حزن معشوق رو داره ! درد خودش کم اهمیت ترین درد هاست ...

چون این لحنه که من و تا عمق وجود تو میکشه چون با این لحنه که من صدای قلب تورو میشنوم ! چون این لحنه که منو میتونه منقلب کنه ! چون اونوقته که من ، " من " میشم !

عاشقانه ترین لحن عاشقی برای من چیزی شبیه چشمان خودمه ! چشمانی که تو هرگز ندیدی در من ! شاید اگر بیشتر به عکسام نگاه کنی گوشه از اونو خواهی دید !


عاشقانه ترین ترانه ها برای من ترانه هایی که با غم خودشون منو با خودشون به خلصه ببره ! ترانه هایی که با روح من حرف بزنه ، ترانه هایی که من باشم و " تو " و در گوشه ای خدا ....

عاشقانه ترین ترانه ها ترانه هایی هستن که ترانه نخونه برای من ! قصه بگه از من ، از تو !

حرف بزنه ، آواز نخونه !


اونوقته که من به شادیه حقیقی میرسم ! شادی من توی شهر بازی ها نهفته نیست ! شادیه من زمانیه که تو در آغوشم باشی و یک دنیا در زیر پام !


شادیه من زمانی که من هستم و تو ، من هستم و یک قلبی که برای من باشه !

برای تو باشه .....

شادیه من پرواز پرنده دریاست ! شادیه من پیدا کردن راه دریا توسط یک لاک پشت کوچیکه ....

شادیه من نگاه کردن یک غنچه نشکفته ست !

شادیه من بغل کردن یک سنجابه ....

شادیه من خاروندن سر یک گوساله تازه به دنیا اومدست !

شادیه من گرفتن دستای توست در بهشت فصلها ...

شادیه من ......


من با اینها شاد میشم ، نه با هیاهوی فریبنده انسانها ...

مهتاب جان ! من همه چیزم با همه فرق میکنه ! شاید به همین خاطره که وقتی به تو رسیدم آروم شدم ! روح سرکش من انگار به ساحل رسید ! انگار توقف کرد و محو تماشا شد !

انگار کسی منو شناخت ! انگار کسی فهمید که امیر هم هست !

امیر هم .....


مهتاب شاید اگر دریچه ای بود روی سینه ، میدیدی که چطور بیتاب میشه این دل ! وقتی حتی فقط اسمتو مینویسم ...

اسمی که تمام مدت روز لحظه ای تنهام نمیذاره ...


با تمام قدرتم فریاد میزنم


ای بهترین دوست ! ای بهترین هدیه خالق من...


با همه وجودم ............

        

                                       دوستت دار...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد