~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

نامه ای برای فردا (2 )

نامه دوم خودمو برای عشقم برای کسی که حاضرم حتی جونم و بذارم براش با این بیت شعر آغاز میکنم ...


قیامت قامت و قامت قیامت                 قیامت میکند این قد و قامت 


مهتاب سرزمین قلبم ....


میدونم که خیلی بهتر از من به تمام مسائل آشنایی

میدونم که بالاتر از اونی هستی که من حتی بخوام مسئله ای رو بیان کنم

میدونم که میدونی که از نظر من از تمام کسانی که من به هر نوع و نحوی برخورد داشته ام سرتر و بالاتر و پخته تری

شک نکن به تمام گفته هام ....


شک نکن به هرآنچه که بیان میکنم ! تمام دست نوشته های من ، قول و قرارهای آینده ست و اینکه فقط برای یادآوری در آینده ست ...


مهتابم ، ماه قلبم ...


حد و اندازه و مقدار دوست داشتنت از دستم در رفته !

خوب میدونی که بند بند قلبم ! لحظه لحظه های افکارم توئی ...

خوب میدونم که بند بند قلبت منم ! و لحظه لحظه های افکارت منم ....


امیدوارم مردی باشم که لایق قلب پاکت باشم !

قلبی که هر روزی که میگذره بیشتر به عمقش واقف میشم .....


مهتابی که هر روز که میگذره برام بزرگتر میشه بر خلاف طبیعته ماه که تا به قرص کامل میرسه شروع به کوچکتر شدن میکنه !

تو با قرص کامل اومدی ولی هر روزی برام وسیع تر و تابنده تر میشی !


مهتاب من !


مشکلات مادی گذرا هستن ! با کمی تامل و تحمل میگذرن و تموم میشن ! خواسته های مادی دست یافتی هستن شاید دیر یا زود ! بحث من سر این مسائل نیست !

بحث من معنویات و روح هر دومونه که باید سیراب بشه از با هم بودن !

باید من تو کامل بشیم از کنار هم بودن !

کسی بالاتر از کسی نیست کسی پایین تر از کسی نیست !

من و تو همسر میشیم ! برابری حق ماست

شاید در انجام وظایف متفاوت باشیم ، شاید در مسئولیتها متفاوت باشیم ولی در انسانیت و انسان بودنمون کاملا یکسانیم ....


مهتاب نازنین

همه خواسته های تو دغدغه همین الانه منه !

الانی که حتی فرصتی نشده که این فاصله ها رو به حداقل برسونیم !

همین امروزی که هنوز به طور رسمی بینمون اتفاقی نیوفتاده !

من کاملا مسئولیت های شرعی و عرفی رایج در جامعه و حتی بالاتر از جامعه در بحث انسانیت همه و همه رو با کمال میل قبول دارم و در انجامشون میکوشم !

شاید متاهل نیستیم ولی من همین الان متعهد میدونم خودمو ....


ماه قله های زندگیم ....

یادمون نره که :


من و تو برای آرامش دادن و آرامش گرفتن کنار هم هستیم !

هیچ چیز و هیچ کس حق گرفتن آرامش رو از بین ما نداره !


مهتابم ! عشق من !


آماده باش و لباس زره رو بر تن کن ! باید آماده و سرپجه باشیم برای رودررویی با مشکلات ...


مهتابم هرگاه که خسته و تن خسته به گوشیم نگاه میکنم و پیغامی از تو میبینم انگار سالهاست که در کنار دریا با آرامش کامل استراحت کردم !


مهتاب وقتی دستی از سر مهر و محبت به سرم میکشی انگار تمام دنیا رو فتح کردم  !


مهتاب ، من این مهتاب رو تا همیشه میخوام ...


کسی که حس کنم منو برای خودم میخواد نه برای ظواهر که البته چیزی ندارم ....


مهتاب زمانی ماله من شدی و زمانی تمام وجودم و تقدیمت کردم که با تمام نداشته هام من و قبول کردی ...

من امروز چیزی ندارم ولی هرچیزی که در آینده به دست بیاریم مطمئن باش که مال هر دومونه ...

من متنفرم از کسانی که همسرانشونو خارج میدونن از زندگی ...


مهتابم تو شریک تمام مادیات و روحیات من خواهی شد !


اینها رو مکتوب کردم تا هیچوقت حق نداشته باشم که حتی فکر دیگه ای به ذهنم خطور کنه ...


امشب شب یلداست !

اولین مناسبته بینمونه !

ولی دستهای من از تو دوره ...

ولی دلهامون گره خورده در هم و این و با تمام دنیا عوض نمیکنم ....


مهتابم شب یلدات مبارک ! شبی که خورشید ثابت میکنه که شب هرچقدرم که طولانی باشه بازهم در انتها سپیده ست که پیروز میشه ....


توام این هجرانه به یلدا مانند رو تحمل کن در انتها به سپیده خواهیم رسید ....


دوستت دارم ..... دوستم داشته باش


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد