~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

یه جواب کوتاه ...

نامه ی پر مهرت و خوندم "مهر" بی همتای من

امیرم ... تو همیشه راهی برای بیشتر امیدوار کردن من پیدا میکنی !!! چقدر از داشتن این وبلاگ خوشحالترم وقتی اینقدر پخته و زیبا داری مسائل و باز میکنی و من و از افکار بلندت آگاه میکنی ...

امیرم من با تو میدون و برای بیان خواسته هام کاملاً باز دیدم و چون اعتقاد دارم برای جلوگیری از هر اصطحکاک نابه جایی باید طرفین از خواسته های هم باخبر باشن این و حق خودم و تو میدونم که حتی ریزترین مسائلی که شاید الان فکرش و هم نکنیم که در آینده مسئله ساز میشه بیان کنیم تا بعد از این تنها مسائلی که ارزش بحث دارن وقتهای زیباوگرانبهای با هم بودنمون رو بگیرن نه هر مسئله ی ساده و پیش پا افتاده ای ...

این و یقین داشته باش من هم سهم برابر خودم رو در تمام مسائل این زندگی قبول دارم و میدونم زحمت همیشه آروم نگه داشتن و خوب پیش بردن زندگی روی دوش هر دوی ماست ...

عزیزم ! دغدغه هات برای دخالت نابه جای اطرافیان در یک زندگی مستقل رو کاملا قبول دارم . بدون من هم به همین اندازه روی این مسئله دقیق هستم و برام مهمه که چهارچوب یک زندگی باید اونقدر روی ستون های خودش (من و تو "ما") استوار باشه که هیچ لرزه ای نتونه دوام و سلامت این چهارچوب رو به هم بریزه !

"امیر" فقط خدا میدونه من تا چه اندازه زندگی درونی داشتم و دارم و تا چه اندازه نگاه کردن به زندگی دیگران تأثیری در خواسته هام نداشته ! خوبی دیگران خوشحالم میکنه و درد و رنجشون ناراحت ! پیشرفتشون پرتلاشم میکنه و شکستشون هوشیار ! برای من هر کسی مجموعه ای از شکستها و پیروزی هاست و از دیدگاه من تنها چیزی که به عینه عدالت در تقسیمش دیده میشه مشکلات و درگیری های همه ی مردمه که هر کسی در هر جایگاهی که هست به همون اندازه درگیری و رنج داره که شاید هیچکس ازش باخبر نباشه ! این از طرز تفکر من عزیزم ...

امیرم با تو از هیچ سختی ای نمیترسم وقتی میبینم اینقدر باذکاوت و هوشیاری و اینطور دید تحلیلی به مسائل داری !  

تمام نیرویهای وجودیم برای حمایت از تو صف آرایی کردن امیر سرلشکر قلبم ...! 

 منتظر نامه های دیگرت هستم  ...  

مراقب امیر سرزمین دلم باش ...!

اولین یلدا ی عاشق بودنمون مبارک ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهر چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

ماه من !

تمام اینها رو مطمئنم که تو خیلی بهتر از من میدونی ! این نوشته ها فقط جهت یادآوری و در راستای همون قول دادن هاست ...

ماه من !
زندگی برخلاف اون چیزی که همه مردم میگن خیلی خیی راحته ...
فقط کمی بیش میخواد و بزرگواری که هر دومون به اندازه کافی داریم ..

قربونت بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیـــــــــــــــــــــــــــزم امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم عشقــــــــــــــــــــــــــــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد