~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

نامه ای برای فردا ( 1 )


برسد به دست کسی که همه وجودم لبریز از عطر حضورشه ....

مهتابم سلام !

سلام به توی نازنین که همه عمرم دنبال یک ثانیه از حضورت بودم !

مهتابم ماه من !

این نامه رو نه برای امروز بلکه برای فردا و فرداها می نویسم !

می نویسم تا برای همیشه به یادگار بمونه ! تا هر لحظه احساس کردیم لایه ای از غبار روی عشقمون رو گرفته با خوندن این نامه گردگیری عمیق بر دلهامون بکنیم !


ماه من ! مهتابم !


امروز عشق داغمون شاید مارو از یادآوری مشکلات آینده غافل کرده ! مشکلاتی که آفت هر عشق و شروعی میتونه باشه !

کسانی که در دام این مشکلات غرق میشن ناآگاه بودن ولی وقتی منو تو از امروز به یاد مشکلات آینده باشیم دیگه محکوم به پشت سر گذاشتن مشکلات هستیم نه تسلیم !

که در قاموس من تسلیم بی معناست !

 شاید جایی از خواسته هام کوتاه بیام ولی دلیل بر تسلیم نیست کوتاه اومدن !

مهتابم !

اولین مشکل که میتونه دامنه بسیار وسیعی داشته باشه مشکل عدم بیان خواسته ها و نیازها و عدم بیان دلخوری ها و نخواستن ها و ندانستن ها و قضاوتهای بدون خواستنه دلیل و بدون شنیدن حرف طرف مقابله !

مهتابم ! یادمون باشه قبل از تصمیم گیری ها

اول بدونیم !

اول بپرسیم !

آگاه باشیم به شرایط !

محیط !

واقعیات !

بعد قضاوت کنیم در مورد طرف مقابل ...

مهتابم !

بیان نیازها مهارت میخواد ! شاید اینجا وظیفه من به عنوان مرد هست که اینقدر فضا رو باز کنم تا بتونی به راحتی هر نو نیازی رو به سادگی بیان کنی ولی غافل نباش که تو هم به اندازه من همین وظیفه رو داری تا من هم نیازهام و بدون دغدغه بیان کنم ....... (1)

مهتابم !

یادمون باشه که تحت هر شرایطی ممکنه طرف مقابلمون (( تو یا من)) در حال و هوای دیگه ای باشه ! هیچوقت بدونه بیان موضوعی انتظار نداشته باشیم که طرف مقابلمون هم مثل ما فکر کنه ! نیازی مشابه داشته باشه ! و کاری رو انجام بده که به عنوان مثال من الان در ذهنم هست !

مهتابم ! 

من و تو پایه های زندگی هستیم ! من و تو یک مقدار و به اندازه مساوی از زندگی سهم داریم !

مهتابم بکوشیم تا اسیر گروکشی های مزخرف و بچه گانه نشیم ! من و تو یادمون باشه که ما هستیم ! یادمون باشه که در زندگی منی وجود نخواهد داشت و تمام اتفاقات و حواشی به پای هردومون نوشته خواهد شد ! پس من و تو یک نفر هستیم ! در عین حال که بین خودمون هر کدوم جداییم !

مهتابم ! دومین مشکلی که من به وفور در زندگیها دیدم و رنج همیشگی من بوده

دخالتهای دیگران و عدم قدرت مقابله با اونها بوده که زجها دچار اون میشن ! احترام و عزت و شان و شخصیت خانواده ها سرجای خودش ولی هیچ چیز دلیل بر آن نیست که کسی حق دخالت در زندگی داشته باشه ! زندگی ماله ماست مشکلاتش هم مال ماست همونطور که خوشی ها و لحظه های نابش ماله ماست !

مهتابم نکته دوم این مشکل در چشم داشتن به زندگی دیگرانه ! یا همون چشم و هم چشمی ها ! که بنیان یک زندگی رو ویران میکنه !

مهتابم !

ما خودمون هستیم ! با شرایط خودمون !

هردو برای بهترین زندگی ها می جنگیم ولی با الگوی خودمون نه با تاسی از دیگران !

مهتابم تمام توانم و صرف زندگی بدون دغدغه میکنم تمام توانتو برای حمایت از من بذار !


ادامه دارد ...


پی نوشت : منظور از نیاز : حساسات درونی ، احساسات عاطفی ، نیاز های جسمی و روحی و... می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد