~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

ندیدم مثه تو ...

سلام مهربون قلبم ...

امیرم چقد این پستت رو دوست داشتم !!! چقد به دلم نشست !!! چقد لحنت و دوست داشتم ... چقد اون عباراتی که بولد کردی به دلم نشست !!! چقد خوشبختم که مردی به فهیمیه تو دارم ... چقد خوشبختم که عشقی به بزرگی تو دارم ... آره حق با تو ه ! همیشه نباید اینجا پست های گل و بلبل باشه ! چون زندگی همیشه گل و بلبل نیست ! چون دنیای واقعی گاهی بد واقعیتهاش و نشونمون میده ! اما ما با هم ، هم نفس شدیم تا همین ناملایمات و برای هم هموار کنیم ! تا مثه تو روی خستگیهای من صبر کنیم تا دوباره جون بگیریم ... امیرم من کوهی از انرژی دارم انرژی ای که هنوز هم هسته اش شکافته نشده ... شیوه ی زندگیم تو چند ساله اخیر من و  از این انرژی ها دور نگه داشته ... پس بهم فرصت بده ... بدون به همون اندازه که تو از دوری من رنج میکشی من بیشتر رنج میکشم اما دلم نمیخاد تو اون لحظه ها پیشت باشم تا مبادا حرفی بزنم که دل ظریفت و خش بندازه !!!

امیر چه به زبون بیاری چه نیاری میدونم دوسم داری ! اونقد زلال هستی که از هیچ جمله ی تو ، حس بی صداقتی به مشامم نخورده ... اما چقد برام شیرینه وقتی با کلمات مختلف ، با عبارات متنوع احساست و بهم نشون میدی ... وقتی پشت هم اسممو با احساس صدا میزنی همه وجودم عشق میشه !!!!! عشق به تو ... !!!  امیر امیر امیر ... کویر دلم تشنه ی حرف به حرف محبتهای تو ه !!! وجودم گرم میشه ... دلم امیدوارم میشه ... ترسم میریزه که نه ، امیر کسی نیست که فقط تا به دست آوردن دلم برام از سرمایه ی شیرین زبونیهاش خرج میکنه و وقتی دید دلمو داره دیگه باید منتظر یه حرف قشنگ از لباش بشینم ... این ترس بدیه امیر ... ترسیه که همه ی هم جنسای من گرفتارشن و خیلیاشون مبتلا ... پس من و از این ترس دور کن امیر ... د... و....ر..... بیا بدون ترس به هم عشق بورزیم ... بدون هیچ ترســـــــــــــــی ...

امیرم من عاشق عشق ورزیدن به توام ... اگر هنوز نتونستم به زبون بیارم چون دنبال بهترین فرصتم ... دنبال وقتی ام که اگه صدام و نتونستم از حنجرم بیرون بدم ، لبهامو ببینی که فقط برای تو ... برای بیان "عشق تو" حرکت میکنن ... عشق تو ... امیرم ...  تا وقتی که بتونم اسمت و فریاد بزنم راهی نمونده عزیزم ... چند نفس دیگه ... فقط چند نفس دیگه ...

امیر واقعا چقدر حرفامون مثه همه !!! چقد کارامون مثه همه !!! چقد خواستهامون شبیه همه ... عزیز قلبم اینقد لذت بردم وقتی فکرت و برام گفتی که پست گذاشتی که خونمون خالی نمونه !!! مردی که اینقد فکر خونه زندگیشه حتی یه خونه ی مجازی این مرد میتونه چه بهشتی و برات بسازه خدای من !!! بهشتی که همه هواش عشق باشه و درک کردن ... حتی لحظه های تندی و ناراحتیش هم توی سایه این عشق زود گذر باشه و خوش پایان ... منم ندیدم مثه تو !!! منم نا امید شده بودم از داشتن کسی مثه تو !!! کاش لیاقت خوبیاتو داشته باشم امیرم ... کاش ... "آمین"

هم نفس ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد