~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

صرفا جهت حضور ...

امروز مثل هر روز نبودیم !

گرمه گرم !

اما یه روزایی شاید لازمه !

لازمه که یک مقدار به اطراف هم نگاه کنیم

زندگی گهگاهی یکنواخت میشه ! باید یاد بگیریم منو تو اسیره این یکنواختی ها نشیم

خب اینم یک راهه ....

زندگی تمامش منو تو نیست مهتابم


ولی هر مقداری که ابعاد زندگی با امید یکنفر دیگه برام باز تر میشه بیشتر به انتخاب خودم مطمئن میشم ....


انتخابی که برای من و تو شاید آخرین انتخاب باشه پس محکومیم به درست انتخاب کردن و درست انتخاب شدن !

مهتابم ....

تحمل کن

بیشتر بشناس و بیشتر بشناسون !

در این مسیر هرچه بیشتر بشناسیم باز هم کمه ...


مهتابم اعتراف میکنم هرگز بهتر از تو ندیدم و بالاتر از ندیدنم اینکه حتی تصور نمیکردم هنوز در عصر دود و آهن قلبی به پاکی قلبت ندیدم ... !


راستش نمیدونم چرا اینارو گفتم ! شاید چون نمیخواستم که امروز خونمون خالی بمونه ...


دوستت دارم و دوستت خواهم داشت ....


نظرات 1 + ارسال نظر
ماه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

عاشق این پستتم امیـــــــــــــــــــــــــــرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد