~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

دلتنگی


تو غربتی که سرده تمام روزو شبهاش      غریبه از من و ما عشق من عاشقم باش


دلم تنگه

دلم تنگه از این روزهای بی حضورت

مهتابم دلم یک جرعه از حضورتو میخواد

یک نفس از عطر نفست کافیه

برای شقایق شدن

مهتابم گرمای دستات و میخوام

یه آغوش مهمونم کن

یه شونه مهمونم باش

مهتاب مهتاب مهتاب ....

مهتابم دستاتو بده

قدم زنان تا آخر دنیا بریم

عجب لحظه هاییه این لحظه ها

عجب شوری داره این دلتنگی ها

عجب حالی داره این هوا

عجب روزهاییه این روزها

عجب عوض شده این رنگها

مهتابم سرشارم از عشقت

عشقی که توش تمنای جسم نیست

حضور قلب و دیداره روحه ....

به عکسهات نگاه میکنم غرق در رویا میشم !

رویای پرواز

رویای سفر تا بینهایتها ...

مهتابم ، مهتاب من

لحظه لحظه های من شدی

و چه زود ...

هر لحظه و هر روزی که میگذره بیشتر احساس خوشبختی میکنم

احساسی که هر روز محکمتر میشه

هر روز بیشتر عطر خدارو حس میکنم

این روزا خدا کنارم نشسته و با من راه میره با من صحبت میکنه

مهتاب

وقتی صدایی از تو میشنوم حتی صدای اس ام اس هات

دستام یارای بلند کردن گوشی رو ندارن

وقتی حرف میزنی آرامش همه دنیا رو تزریق میکنی

مهتابم قولها تو فراموش نمیکنم

قولهام و فراموش نکن ...

قول نمیدم بتونم مادیات رو به کمال برسونم

ولی قول میدم احساس رو به کمال برسونم

مهر رو تا انتها معنی کنم

عشق رو تا بینهایت تفسیر کنم

رویا رو برای همیشه تعبیر کنم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد