~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

وقتی واژه ها هم ...

عشق به شکل پرواز پرنده ست                     عشق خواب یه آهوی رمنده ست

 

وقتی واژه ها را یارای بیان هیچ احساسی نیست

وقتی تنها  راه بیان احساس یک نگاه و یک لبخنده

اما من و تو از همینها هم محرومیم

مهتابم

درد فراق رو با هیچ گویشی نمیتونم بیان کنم

ولی چشمم به افقی ست که شیرینی حضورت در اون طنین انداز شده !

و من به طمع شیرینی حضورت تمام این ثانیه ها رو میکشم ....

مهتابم

تحمل میکنم این روزها رو

تحمل کن  این روزها رو

وقتی بند بند روحم تمنای ثانیه ای از حضورت میشه

وقتی تنها پناهم از تنهایی ها دوری ها تنها  یاد خدا میشه !

خدایی که اشتراک بین ما ست

خدایی که وقتی من پیش اون می نشینم تورو نشونم میده

خدایی که وقتی تو پیشم نیستی همه دغدغه ها رو از وجودم کم میکنه

خدایی که دستش روی سر ماست

مهتابه شبهای بی کسی

روزها رو با یادت قدم به قدم برمیدارم

شبها رو به امیدت به صبح میرسونم

مهتابم بدون که ....

همه رویای منی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد