~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

هر روز نزدیکتر ...

مهتابم ! سلام

روزها میگذرند و همراهی دستش ، همونی که با نام و یاد و توکل اون شروع کردیم بیشتر روی شونه هامون احساس میشه...


از دیدگاهی مسائل خیلی راحت تر از تصورابتداییمون داره حل میشه با لطف خودش و از طرفی هم این زمان و فاصله بدجور این روزا دست به یکی کردن برای آزار دلامون !


میدونم به حد نهایت دلتنگی و بدون که تا همین حد دلتنگم

ولی از یاد نبر که راهی جز صبر نداریم

صبری که تقریبا آخرین نفسها رو برای لحظات آخر برای ورود به مرحله بعد داره میکشه ....


طاقت بیار رفیق !


روزی رو که شروع کردیم یادته ؟

با هر تلنگری به تلاطم می افتاد اون زورق نیه کارمون ! زورقی که امروز داره به یک کشتی تبدیل میشه !

با نگاه به نوشته های گذشته ! با نگاه به مسیر طی شده بهتر میشه فهمید که این بهای زمان و دلتنگی رو ما به رایگان ندادیم ! که در قبالش یک دنیا عمق از عشق گرفتیم ! از ظاهر به باطن رفتیم از سطح به عمق رسیدیم !


جایی هستیم که همو باور داریم ! حتی بیقراری ها رو با جون و دل میپذیریم تا دیگری رو نجات بدیم ! به جایی رسیدیم که یاد گرفتیم که باید (( ما )) دست همو بگیریم ! حتی اگر برای لحظاتی دیگری دستش ول شد ....


عمقی که غرق کننده نیست ! لذت بخشه ! عمقه عشقی که سالها دنبالش بودم !

امروز با همه سختی ها و دلتنگی ها دلم حس ارضاء شدن زیبایی داره ...


حسی که حاضر نیستم با هیچ چیز تو دنیا عوضش کنم !


مهتاب امروز خیلی واقعی تر و عمیق تر از دیروز و دیروز ها دوست داشتن و احساس میکنم !


دوست داشتنی که به من قدرت صبر و تحمل میده ! به من عاشقی رو می آموزه ....


دوست داشتنی که من و از تلاطم های تنهایی دور کرده و باعث شده آرامشی عجیب رو تجربه کنم !

آرامشی که با اینهمه فاصله فقط از (( تو )) ، توی نازنین میگیرم و هرگز به رایگان از دست نخواهم داد ....


مهتابم ! با همه مشکلات که در آینده پیش رومون خواهد آمد و من به اونها واقفم ، بدون برای من هیچ چیز عوض نخواهد شد چون از همه نظر قلب و نیت تو رو شناختم و میدونم که بزرگترین حامی من خواهد بود ....


بدون که تا آخرین توانم حامی تو هستم ....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد