~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...
~*~ مهر و ماه ~*~

~*~ مهر و ماه ~*~

باشد که مرور عاشقانه هایمان جلا بخش لحظه لحظه های با هم بودنمان باشد...

امان از جاده ها ...

امان از جاده هایی که درد مشترک شروع من و تو وبد

امان از جاده هایی که سخت ترین شکنجه رو تو آستین خودش داره

امان از اینهمه بی قراری که طاقت رو میشکنه تا سر هر موضوعی

حتی حوصله حرف های ساده رو نداشته باشیم

امان از اینهمه ندیدن و دوری ...

امان از 52 روز ندیدن و رفتنت ...

امان ...

توی روزهایی که فشار کار به اندازه 11 ماه گذشته ست و بیشتر

از هر زمانی به بودنت ، به آرامشت ، به نوازشت نیاز دارم

باز هم فاصله ها هستن که دارن به تن نحیف من و تو شلاق میزن


راستی امشب تولد باباست ...

همینجا براشون تبریک میگم و طول عمرشون رو همراه با سلامتی

آرزو میکنم و آرزو میکنم همیشه سایه شون بالای سرمون باشه


سخته تاب آوردن و سخت تره که توصیه به تو کنم ....

ولی محکومیم به تحمل !

هفت روز دیگه توی این ساعتها حدودا اگر سلامتی باشه میبینمت

ولی شاید من و تو و کسایی که این فاصله ها رو دیدن میفهمن که هفت روز

چقدر زمان هست و چقدر انرژی لازم داره ...


تقریبا یکسال پیش توی همچین روزایی بود که داداش مجید

اومدن تهران و چند ساعتی خدمتشون بودم ...


یادش بخیر ، چه دلهره ای دادن بعدش بهمون ...


به هر صورت نزدیکای عیده و سال آخرین نفسهاشو میکشه ...

سالی که برای من و تو بزرگترین اتفاق زندگیمون افتاد !


سالی که لااقل برای من و تو مبارک بود ...


سالی که از همین حالا که تموم نشده دلتنگشم ...


مثل همیشه و بیشتر از همیشه


                                                 دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد